Termeni și condiții

1. Datele de contact ale vânzătorului

STREFA s.r.o.

V Aleji 151, 541 01 Trutnov, Czech Republic

IČ: 28780965 ; DIČ: CZ28780965

2. Livrarea mărfurilor

Vânzătorul va livra bunurile cumpărătorului în totalitate, în cel mult 5 zile de la confirmarea comenzii, cu excepția cazului în care acesta specifică o perioadă de livrare diferită pentru bunurile individuale. Dacă mărfurile sunt listate ca „în stoc”, vânzătorul va expedia mărfurile în cel mult două zile lucrătoare. Cumpărătorul este obligat să accepte și să plătească marfa. Cumpărătorul este sfătuit să verifice mărfurile la primire.

Vânzătorul va trimite cumpărătorului documentele pentru mărfuri, în special documentele fiscale, confirmările și certificatele, imediat după preluarea bunurilor, în cel mult două zile după ce consumatorul a preluat marfa.

Preț și metoda de livrare (informații despre livrare și plată)

3. Anularea comenzii si retragerea din contract

Cumpărătorul se poate retrage din contract în termen de 14 zile de la primirea mărfii sau a ultimei părți a livrării, indiferent de modalitatea de primire a mărfii sau de efectuare a plății. Perioada specificată este destinată ca cumpărătorul să se familiarizeze cu natura, proprietățile și funcționalitatea bunurilor într-o măsură rezonabilă.

Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract în orice moment înainte de expedierea bunurilor.

Cumpărătorul trimite sau transmite vânzătorului retragerea din contract în termen de 14 zile. Cumpărătorul nu trebuie să precizeze motivul retragerii din contract. Pentru a facilita comunicarea, este indicat să se indice data achiziției sau numărul contractului/documentului de vânzare, detaliile bancare și modalitatea de returnare aleasă.

Vânzătorul este obligat să returneze cumpărătorului o sumă corespunzătoare prețului bunurilor și costurilor plătite pentru livrarea acestora în termen de 14 zile de la retragerea din contract, în termen de 14 zile de la retragerea din contract. în același mod în care a primit plata de la cumpărător. În cazul în care vânzătorul oferă mai multe opțiuni în cadrul unei anumite metode de livrare a mărfurilor, el este obligat să înlocuiască cumpărătorului pe cea mai ieftină dintre ele. Cel târziu în aceeași perioadă, cumpărătorul este obligat să trimită sau să predea vânzătorului bunurile achiziționate. Bunurile trebuie returnate vânzătorului (nu pentru ramburs) complet, de preferință în ambalajul original și nu trebuie să prezinte urme de uzură sau deteriorare. Costul returnării mărfurilor este suportat de cumpărător.

Dacă cumpărătorul returnează bunurile în persoană la sediul vânzătorului, vânzătorul va returna plățile de mai sus cumpărătorului în termen de 7 zile de la retragerea din contract.

Dacă mărfurile returnate sunt deteriorate din cauza încălcării obligațiilor cumpărătorului, vânzătorul are dreptul de a formula o cerere împotriva cumpărătorului pentru despăgubiri pentru scăderea valorii mărfurilor. și socotiți-l față de suma returnată.

4. Soluționarea reclamației

Cumpărătorul este obligat să depună o reclamație la vânzător sau la persoana desemnată pentru reparație fără întârzieri nejustificate după descoperirea deficienței. Dacă face acest lucru în scris sau electronic, ar trebui să includă datele sale de contact, o descriere a defectului și o solicitare pentru metoda de soluționare a reclamației.

Cumparatorul este obligat sa informeze vanzatorul ce drept si-a ales la notificarea defectului, sau fara intarzieri nejustificate dupa notificarea defectului. O schimbare de alegere fără acordul vânzătorului este posibilă numai dacă cumpărătorul a solicitat repararea unui defect care se dovedește a fi ireparabil.

Dacă cumpărătorul nu alege dreptul său dintr-o încălcare materială a contractului la timp, el are aceleași drepturi ca și pentru o încălcare nesemnificativă a contractului.

Cumpărătorul este obligat să facă dovada achiziției bunurilor (de preferință cu o dovadă de cumpărare). Termenul de procesare a unei reclamatii incepe de la predarea/predarea marfii catre vanzator sau in locul destinat reparatiei. Bunurile trebuie ambalate în ambalaje adecvate în timpul transportului pentru a evita deteriorarea, trebuie să fie curate și complete.

Vânzătorul este obligat să ia o decizie cu privire la reclamație fără întârziere, în cel mult trei zile lucrătoare, sau asupra faptului că este necesară o evaluare profesională pentru decizie. Informațiile despre necesitatea unei evaluări profesionale vor fi comunicate cumpărătorului în această perioadă. Vânzătorul va trata reclamația, inclusiv înlăturarea defectului, fără întârzieri nejustificate, în cel mult 14 zile de la aplicarea acesteia, cu excepția cazului în care cumpărătorul și cumpărătorul convin în scris asupra unei perioade mai lungi. După expirarea acestui termen, cumpărătorul are aceleași drepturi ca și cum ar fi o încălcare materială a contractului.

Dacă vânzătorul refuză să înlăture defectul, cumpărătorul poate cere o reducere de preț rezonabil sau se poate retrage din contract.

Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

În cazul în care nu este posibilă monitorizarea stării procesării reclamației online, vânzătorul se obligă să informeze cumpărătorul despre procesarea reclamației conform solicitării acestuia prin mesaj de e-mail sau prin SMS.

În cazul unei reclamații justificate, cumpărătorul are dreptul la despăgubiri pentru costurile suportate.

Vânzătorul se obligă să gestioneze reclamația pentru bunurile necesare (cărucioare, ajutoare medicale etc.) inclusiv înlăturarea defectului fără întârzieri nejustificate, în cel mult 14 zile de la aplicarea acestuia. , cu excepția cazului în care cumpărătorul și cumpărătorul convin în scris pe un termen mai lung. Ca alternativă, poate furniza un produs de înlocuire pe durata revendicării.

5. Protecția datelor cu caracter personal

Cumpărătorul este de acord ca datele cu caracter personal furnizate să fie prelucrate și stocate de vânzător în conformitate cu Legea privind protecția datelor cu caracter personal (nr. 101/2000 Coll.) în scopul: indeplinirea obiectului contractului. Cumpărătorul are dreptul de a fi informat despre ce date înregistrează vânzătorul despre el și are dreptul de a modifica aceste date sau de a-și exprima în scris dezacordul față de prelucrarea acestora. Supravegherea asupra protecției datelor cu caracter personal este efectuată de Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal.

Vânzătorul se obligă să nu furnizeze datele cu caracter personal ale cumpărătorului unor terți, alții decât transportatorul contractual, în scopul livrării bunurilor.

Vânzătorul permite achiziții fără înregistrare, în timp ce datele cumpărătorilor neînregistrați vor fi folosite exclusiv pentru îndeplinirea obiectului contractului, nu în scopuri de marketing sau de afaceri.

Vânzătorul are dreptul de a trimite propriile mesaje comerciale cumpărătorului numai dacă acesta le solicită în mod activ și numai până când cumpărătorul îl informează pe vânzător că dorește să nu le mai trimită.

Cumpărătorul poate face această notificare la adresa electronică obținută în legătură cu executarea contractului fără a suporta costuri.

6. Altele

În sensul acestor termeni și condiții, cumpărătorul este un consumator, adică o persoană care, spre deosebire de vânzător, nu acționează ca parte a activității sale de afaceri sau ca parte a exercitării independente a profesiei sale la încheierea și îndeplinirea contractului .

În sensul acestor termeni și condiții, vânzătorul este un antreprenor care, spre deosebire de cumpărător, acționează ca parte a activității sale de afaceri sau ca parte a exercitării independente a profesie la încheierea și îndeplinirea contractului.

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Setări detaliatePermite totul